ספריי ים לעיצוב תלתלי חוף טבעיים ללא מאמץ

אוקיי אז לפני שנתחיל, הנה ווידוי קטן, אני לא בדיוק טיפוס של קיץ. קשה לי ממש עם הלחות והדביקות ובאופן כללי אני מגדירה את עצמי כבנאדם של חורף, מעדיפה את הריח של הגשם, אוויר קריר, כירבוליות וסוודרים שעושים נעים וחמים בלב.

אבל מה שאני כן אוהבת בקיץ, זה איך שהשיער נראה כשאני חוזרת מהים, עם תלתלים משוחררים שנראים חסרי מאמץ כאלו, כפות רגליים מלאות חול, שיזוף קל ועור זוהר, אני אפילו קצת מתבאסת להכנס להתקלח ולחפוף עם כמה שהשיער נראה קופצני ומגניב.

אז מה אם אני אספר לכם שיש דרך ליצור את תלתלי החוף הקיציים המושלמים האלו גם בלי לקפוץ לים?

השתמשתי בזה בתקופות הקיץ כשגרתי באיטליה. זה היה אתגר דיי מסורבל להגיע לים מבולוניה מבחינת המרחק, טרטור ברכבות וגם בגלל השעות הארוכות שביליתי בספריה ורק פינטזתי על כמה שעות בין הגלים.

זה יכניס אתכם מיד לאוירת חופשה אקזוטית, אפילו אם אתם לא ממש בקרבת הים ויכולים רק לחלום על זה כרגע. עשיתי לכם עכשיו חשק לקוקטייל נכון?

הספריי הזה מוסיף נפח וטקסטורה בצורה טבעית לימי שיער רע או שטוח, או בימים שהשיער פשוט מרגיש לכם קצת משעמם ובא לכם להוסיף לו במהירות קצת עניין מבלי להשתמש במלא תכשירי עיצוב שונים.

ספריי תלתלי ים

אני באופן אישי אוהבת להשתמש בספריי הזה בימים שאני יודעת שאני מתכוונת לחפוף, כי לא הייתי רוצה להסתובב עם מי מלח בשיער במשך ימים שלמים או למשך הלילה. אבל זה לגמרי תלוי בהעדפה שלכם.

אם יש לכם שיער ממש חלק סביר להניח שהוא לא יעשה עבורכן הרבה, אולי יוסיף טיפה תנועה ונפח. אבל אם יש לכן שיער מתולתל או גלי אז הוא יתן לכן בדיוק את הטאץ' החסר הזה. הוא גם עוזר להרגיע שיערות סוררות ושוונצים קופצים, או כדי להחזיק צמה/קוקו במקום.

על הרכיבים:

מלח – אני ממש ממליצה להשתמש במלח אנגלי. אחרי כמה השוואות וניסויים שעשיתי, גיליתי שהוא פחות מייבש את השיער, כמעט ולא מורגש וגם יותר בריא לשיער. ממליצה להשקיע ולקנות אותו כי יש לו המון שימושים וסגולות. אבל אם אין לכם זמין, אפשר להשתמש בכל סוג מלח, הימאליה ורוד, מלח ים אטלנטי או גם במלח שולחן שיתן בערך את אותו האפקט. אפשר גם להשתמש בשילובים של המלחים. תוכלו לקרוא בפוסט הזה עוד קצת על ההבדלים בין המלחים השונים.

שמן קוקוס – תורם להזנה ולחות לשיער, אפשר להשתמש בשמן חוחובה או שקדים.

ג'ל אלוורה – מוסיף גם הוא לחות ותורם לעיצוב קל יותר ולהחזקה של השיער.

שמן אתרי – (אופציונלי). בחרתי בלבנדר, שתורם לריח נעים ויש לו כמה יתרונות בריאים לשיער. עוד שמנים אתריים שטובים לשיער עם ניחוח מצוין הם רוזמרין ולמונגראס.

ספריי תלתלי ים

מה צריך?

  • בקבוק ספריי נקי 150 מ"ל
  • חצי כוס מים רותחים
  • 2 כפיות מלח
  • 2 כפיות ג'ל אלוורה
  • 2 כפיות שמן קוקוס
  • 4 טיפות שמן אתרי לבנדר

הוראות הכנה:

  1. הוסיפו לקערה עם חצי מים רותחים את המלח וערבבו עד להמסה
  2. הוסיפו את שאר הרכיבים וערבבו היטב
  3. המתינו לצינון והכניסו לבקבוק ספריי בעזרת משפך
  4. אחסנו במקום קריר ויבש עד 3 חודשים

הוראות שימוש: ערבבו היטב לפני כל שימוש. רססו בנדיבות על שיער יבש או לח תוך תנועות של מעיכה כלפי מעלה של השיער עם הידיים כדי להוסיף נפח והימנעו מאזור השורשים.

הערות נוספות:

  • לכל שיער יש את האופי שלו, אתן יודעות מה הכי טוב ומתאים לכן וכל אחת מומחית לשיער של עצמה, אז שחקו עם המתכון הזה לפי מה שמרגיש לכן נוח ועובד טוב יותר עבורכן באמצעות ניסוי וטעייה: אם רוצים פחות לחות ושומניות שימו פחות שמן קוקוס, אם פחות מעדיפים שימוש בשמן, תוכלו להוסיף במקום כפית של קונדישינר ללא שטיפה בשביל הרכות. ליותר טקסטורה הוסיפו עוד מלח, ליותר החזקה ונוקשות הוסיפו עוד ג'ל אלוורה.
  • לגבי תדירות השימוש, מומלץ שלא יותר מפעם-פעמיים בשבוע, המלח עלול לייבש את השיער.
  • הספריי לא מומלץ לשיער יבש במיוחד או במצבים של עור קרקפת מגורה או עם קשקשים או לשיער שרוף שעבר נזקי צביעה ושמש.
  • מומלץ שלא להשתמש בפן/סטרייטנר מיד לאחר השימוש בספריי הזה.
  • בכל מצב של רגישות לאחד הרכיבים יש להפסיק מיד את השימוש.

מקווה שנהנתן מהטריק הקיצי הזה 😊

הכנתם את המתכון?

ספרו לי איך יצא!
תייגו אותי Morohealth@ או בהאשטאג Morohealth#

הרשם
הודע לי
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן