6 תרופות טבעיות להקלה על שיעול

הגענו לימים קרירים יותר ואיתם הגיעו גם המחלות האופייניות והסימפטומים השונים של החורף.

מכירים את העקצוץ והכאב המעצבן הזה בגרון שמלווה בחולשה בכל הגוף שמסמנת לכם שמגיעה התקררות בדרך? אין דבר יותר מתסכל מהתקף של שיעול טורדני לפני השינה, או כשהגרון מציק וכואב.

כמו שאתם כבר יודעים אני מאוד אוהבת לחפש פתרונות טבעיים ובריאים כמה שאפשר,

אז ריכזתי לכם בפוסט אחד את 5 התרופות הטבעיות והכי יעילות להקלה על שיעול, שאפשר להכין עם כמה רכיבים פשוטים ומתאימים לכל בני הבית.

1. מי אגסים:

על פי הרפואה הסינית מדובר בפרי עם המון סגולות בריאותיות. יש לאגסים תכונות "מקררות" שעוזרות להוצאה ולסילוק הליחה ולייבוש הנזלת. בנוסף יש לאגסים מתיקות עדינה ועסיסיות שעוזרים להוספת לחות ולהרגעת הכאב והגירוי של הגרון. וכמובן האגסים עשירים בויטמינים, תכונות אנטי דלקתיות, סיבים תזונתיים ובנוגדי חמצון שעוזרים לתמוך בגוף בתקופות של מחלה או למניעת מחלות החורף הנפוצות.

למתכון מי אגסים וקינמון להקלה טבעית על שיעול

מי אגסים להקלה על שיעול

2. סירופ ג'ינג'ר

סירופ בריאות מרוכז שיתן קצת כוחות מחודשים, ירגיע את השיעול והכאב גרון, ינקה ויאזן את מערכות הגוף ויתמוך בתפקוד מערכת החיסון.

שורף, מעקצץ, מתקתק ומעניק לגוף את מה שהוא צריך בימים של חולשה כללית.

הג’ינג’ר בעל המון סגולות בריאותיות, אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון. מסייע להגנה מנזקים סביבתיים, לעיכול תקין, לתמיכה במערכת החיסון במצבים של שפעת וצינון, עוזר לשיכוך כאבים ולהפחתת כאבי בטן גזים ובחילות.

למתכון סירופ ג'ינג'ר ביתי

סירופ ג'ינג'ר

3. חליטת זהב חורפית לצינון

משקה בריאות מרגיע לימים שהגרון מעקצץ ושורף, האף נוזל או השיעול מציק וטורדני,

בשילוב תבלינים עם תכונות מחממות וממריצות עם סגולות מרפאות, רכיבים אנטי-בקטריאליים ונוגדי חמצון של חומץ התפוחים ביחד עם הדבש מסייעים להרגעת שיעול, כאב גרון ולהחלמה מהירה יותר.

למתכון חליטת זהב לצינון ולשיעול

תה זהב וכורכום

4. סירופ דבש ובצל

הבצל מכיל תרכובות גופרתיות, נוגדי חמצון עוצמתיים, פלבנואידים ופוליפנולים, העיקרי ביניהם – קוורצטין. יעיל במיוחד להקלה על שיעול טורדני, ליחה, עוזר לייבוש הנזלת, לתמיכה במערכת החיסון ולהחלמה מהירה יותר.

למתכון סירופ דבש ובצל להקלה על שיעול

סירופ דבש בצל

5. סירופ אננס

לאננס יש כל כך הרבה יתרונות בריאותיים במעטפת אקזוטית ומלכותית.

הוא מכיל אנזים בשם ברומלין שיש לו סגולות ריפוי אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות ממש יעילות לסילוק ופירוק הליחה, יעיל להקלה על שיעול מתמשך וטורדני, כאב גרון, פצעים בחלל הפה או כל מצב דלקתי אחר. חוץ מזה, הוא עשיר בויטמין סי ונוגדי חמצון עוצמתיים.

אז אם אתם או הקטנטנים בבית סובלים משיעול מציק וטורדני, ליחה, כאב גרון, פצעים בחלל הפה או כל מצב דלקתי אחר – תדעו שהאננס יעשה פשוט פלאים עבורכם.

למתכון סירופ אננס להקלה על שיעול וכאב גרון

סירופ אננס לשיעול

6. סירופ טימין ולימון

טימין (קורנית) – הוא צמח תבלין יעיל ועצמתי במיוחד, עשיר בשמנים נדיפים (ביניהם התימול), עם תכונות אנטיבקטריאליות, מחטאות, אנטי פטרייתיות ואנטי ויראליות, עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין A וויטמין C ותורם להגנה על הגוף מנזקי רדיקליים חופשיים.

מעולה ויעיל במיוחד להקלה על שיעול וכאב גרון, לטיפול בגודש, עוזר לסילוק ליחה, ייבוש הנזלת ולשמירה והגנה על הריריות.

למתכון סירופ טימין ולימון

סירופ טימין לשיעול
70 עמודים מלאים במתכונים מרפאים ומחממים:
משקאות בריאות, תבשילים ומרקים,
ותרופות סבתא פשוטות ויעילות
להקלה על תסמיני מחלות חורף כמו שיעול, נזלת ליחה ועוד
שמתאימים לכל בני המשפחה.
ועכשיו במחיר מבצע ב29 ש"ח בלבד
הרשם
הודע לי
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן